امام جمعه تربت جام:

ارتباط با شهدا موجب گسترش معارف الهی می‌شود 

حجت‌‌الاسلام اسلامی گفت: باید با شهدا ارتباط دلی برقرار کنیم تا از شعاع نور الهی آنان بهره‌مند شویم و آحاد جامعه را از معارف شهیدان که ریشه در معارف الهی دارد سیراب کنیم.
کد خبر: ۶۵۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ - 16March 2024

ارتباط با شهدا موجب گسترش معارف الهی می‌شود به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، همزمان با هفته بزرگداشت شهدا محفل تکریم و تجلیل از خادمان خانواده شهدا و مروجان حوزه فرهنگ ایثار و شهادت تربت جام با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسین اسلامی» امام جمعه تربت جام، «حسین جمشیدی» فرماندار شهرستان و «نصرالله مهدوی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در سالن فرهنگی و هنری ولایت برگزار شد.

حجت‌‌الاسلام اسلامی در این مراسم امام جمعه ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی و با قدردانی از تلاش‌های مدیران حوزه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: شهیدان مصداق عینی آیات الهی هستند و معارف قرآن در سیره شهدا عینیت داشت.

وی افزود: سیره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم برگرفته از سیره شهدای صدر اسلام بود. 

امام جمعه تربت جام ادامه داد: شهدا با هجرت و جهاد فی سبیل‌الله به لقا الهی نائل شدند و در نزد خدا روزی می‌خورند.

حجت‌‌الاسلام اسلامی گفت: معارف و سیره شهدا را به نسل امروز باید انتقال دهیم تا چراغ راهشان در گام دوم انقلاب باشد.

وی تاکید کرد: باید با شهدا ارتباط دلی برقرار کنیم تا از شعاع نور الهی آنان بهره‌مند شویم و آحاد جامعه را از معارف شهیدان که ریشه در معارف الهی دارد سیراب کنیم.

در پایان این مراسم ضمن اهدای لوح سپاس به خانواده و خادمان شهدا و ایثارگران و همچنین مروجان حوزه ایثار و شهادت، مزار پنج شهید گمنام بوستان معلم تربت حام عطر افشانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار